PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER!
Prijavite se na naš newsletter i primajte posebne vijesti i ekskluzivne ponude u vezi sa našim asortimanom proizvoda i usluga.
Molimo Vas da pažljivo pročitate Uslove korištenja web stranice. Korištenjem web stranice podrazumijeva se da svjesno prihvatate ove uslove, kao i sve njihove naknadne izmjene, bez prethodne najave i obavijesti.
Za vrijeme korištenja web stranice primijenjuju se navedeni uslovi korištenja, kao i svi važeći i primjenjivi zakoni na teritoriji Bosne i Hercegovine. Bracom zadržava pravo promjene sadržaja Pravilnika u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Promjene stupaju na snagu trenutkom objave na stranicama našeg web sajta i kao takve se odnose na sve dosadašnje i buduće korisnike. Bracom nije u obavezi da šalje svakom korisniku pojedinačne obavijesti o izmjenama Pravila.
Podaci koje unosite prilikom prijave na naš sajt i aplikaciju su zaštićeni i kompanija Bracom se obavezuje da ih neće zloupotrijebiti na bilo koji način.
Prijavom na našu web stranicu stičete pravo na korištenje cjelokupnog sadržaja koji web stranica nudi. Sve pogodnosti koje možete ostvariti na osnovu vašeg Loyalty statusa su zagarantovane ovim Pravilnikom. Kompanija Bracom se ovim Pravilnikom obavezuje da će svoje obaveze obavljati savjesno i kvalitetno. Narudžbe će biti isporučene pravovremeno i u skladu sa zakonom. Uz to, Bracom zadržava pravo da pojedine narudžbe odbije u skladu sa vlastitim nahođenjem. Korisnici web stranice ili aplikacije se obavezuju da će prilikom prijave dati istinite podatke. Uz to, obavezuju se da će uredno preuzeti i platiti svoje narudžbe koje su isporučene uredno i po dogovoru.
Kako biste uputili narudžbu putem web stranice www.bracom.ba, morate biti stariji od 18 godina. Trenutno, dostava se vrši isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. Također nas morate obavijestiti o adresi dostave i ostalim kontakt podacima (kao što su email i broj mobitela). Ovo možete učiniti putem korpe za kupovinu pri izvršenju narudžbe ili registracije korisničkog profila na web stranici.
Artikli u korpi za kupovinu nisu rezervisani sve dok narudžba nije poslana i potvrđena od strane društva BRACOM d.o.o. putem email-a na vašu adresu.
Sve cijene na web stranici su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV. Cijene se mogu mijenjati, a ponude mogu biti povučene u svakom trenutku.
Cijene od dana kada kupac izvrši narudžbu ostaju validne tokom čitavog procesa kupovine.
Društvo BRACOM d.o.o. može s vremena na vrijeme ponuditi promotivne popuste sa ili bez promotivnog koda. Promocije sa kodom su generalno validne samo jednom i kada se kod jednom iskoristi, biće deaktiviran, te više neće biti validan.
Popusti se obračunavaju u trenutku potvrde kupovine.
Popusti se ne mogu dodati naknadno na narudžbu, nakon što je narudžba potvrđena. Stoga morate provjeriti da je vaučer registriran prije potvrde kupovine i plaćanja. Društvo BRACOM d.o.o. ne preuzima odgovornost za promotivne kodove ili promocije objavljene na drugim web stranicama.
Društvo BRACOM d.o.o. zadržava pravo da povuče promociju ili promotivne kodove u svako vrijeme.
Kada je kampanja ili promocija objavljena od strane društva BRACOM d.o.o. u printanom ili digitalnom formatu, društvo BRACOM d.o.o. ne dozvoljava kombinaciju više različitih promocija. Društvo BRACOM d.o.o. stoga, u slučaju zloupotrebe kampanje ili promocije, zadržava pravo da otkaže narudžbu kupca.
KARTIČNO PLAĆANJE – Plaćanje vršite tako što nakon što ste izabrali i ubacili u korpu odabrane artikle, potvrdite da želite plaćanje da uradite putem kartice I potom unesete tražene podatke sa bankovne kartice.
PRILIKOM PREUZIMANJA – Robu i trošak poštarine plaćate prilikom preuzimanja, direktno kuriru, koji onda novac dostavlja nama.
UPLATA NA RAČUN – Nakon što zaprimimo narudžbu u kojoj ste naveli ovakav način plaćanja, poslat ćemo vam broj našeg transakcijskog računa. Nakon potvrde o uplati vaša narudžba će biti realizirana.
Društvo BRACOM d.o.o. na svom online shopu bracom.ba prihvata sljedeće načine plaćanja:
Direktna dostava na adresu – cijena dostave za izvršene kupovine je 8KM, neovisno koliko artikala ste naručili.
Direktna dostava na adresu šalje narudžbu na adresu naznačenu od kupca tokom procesa kupovine. Isporuka naručenih proizvoda (robe) se vrši putem kurirske službe sa kojom BRACOM d.o.o. ima zasnovan Ugovor, a na način kako je to definisano u ovim Uslovima.
Trošak isporuke se iskazuje na fiskalnom računu Trgovca, zajedno sa cijenom robe, ali kao posebna stavka. Rok isporuke proizvoda (robe) iznosi 24/48 sati od dana potvrđene narudžbe. Izuzetno, za manja mjesta u Bosni i Hercegovini, rok za dostavu je do 72 sata od dana potvrđivanja narudžbe. Narudžbe zaprimljene do 14:30 sati šaljemo istog dana. Sve narudžbe zaprimljene nakon 14:30 sati će biti otpremljene sljedećeg radnog dana. Radnim danima se smatraju dani od ponedjeljka do petka. Praznici su neradni. Trgovac zadržava pravo da prije otpreme robe Kupcu putem kuriske službe telefonski provjeri tačnost podataka koji je Kupac dao prilikom narudžbe. U slučaju da su podaci pogrešni ili netačni, da je kupac nedostupan na dati broj telefona ili mobitela, Trgovac je ovlašten narudžbu otkazati.
Potpuno besplatno preuzimanje u poslovnim prostorijama društva BRACOM d.o.o., u ul. Alipašina bb - Zetra, 71000, Sarajevo, Bosna i Hercegovina u roku od 1 (jednog) dana od dana prijema potvrde da je narudžba spremna za preuzimanje putem e-maila, ličnim preuzimanjem narudžbe u narednim terminima:
Uslov za preuzimanje narudžbe u prostorijama sjedišta društva jeste da je prilikom odabira plaćanja i isporuke odabrana opcija „Preuzimanje u Bracom Sport Shop prodavnici (Alipašina bb - Zetra, Sarajevo): 0,00 KM“
Prodavac zadržava pravo da u bilo kojem trenutku iznos dostave (isporuke) koju snosi kupac koriguje na više ili na niže, što će biti regulisano izmjenama ovih Uslova.
Također, društvo BRACOM d.o.o. ostavlja mogućnost da za vrijeme trajanja promotivnih akcija ili za narudžbe preko određenih iznosa (koje je BRACOM d.o.o. slobodno samostalno definisati u skladu sa svojom poslovnom politikom i ciljevima), uslugu dostave (isporuke) ne naplaćuje od kupaca ili pak da istu naplaćuje u manjem iznosu.
O svim izmjenama, promotivim akcijama ili iznosima narudžbi za koje se usluga dostave (isporuke) ne naplaćuje od kupca ili se pak naplaćuje u manjem iznosu. Krajnji korisnik (kupac/potrošač) će biti obaviješten na prigodan način prije kupovina i isti će biti obračunat prilikom odabra plaćanja i isporuke.
U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za Trgovca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.
Ukoliko želite, možemo Vam dostaviti artikle na adresu, drugačiju od Vaše stalne. Molimo Vas da to naglasite pri izradi narudžbe, prije uplate sredstava.
Ukoliko promijenite mjesto boravka, molimo Vas da nas o tome informišete. Svi neophodni lični podaci koje nam pošaljete, će biti čuvani i zaštićeni na najbolji mogući način.
Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamjenite za drugi artikal iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona +387 33 426 666 ili nam pošaljite email na adresu info@bracom.ba. Neophodno je da u tom trenutku imate pored sebe broj računa/otpremnice i da nam saopštite šifru artikla koji bi Vam odgovarao.
Nakon toga, vrši se fizička provjera da li je dostupan željeni artikal nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene zamjena artikla za drugi.
Prilikom povrata robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbit će se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Bracom online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u Bracom maloprodajnom objektu.
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je oštećena ili otvorena ambalaža.
Proceduru za zamjenu artikla kupac može da pokrene najkasnije u roku od 15 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu artikla je 15 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
NAPOMENA: Potvrdom narudžbe, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima zamjene artikla za drugi.
U slučaju da nakon prijema robe Potrošač istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povrat sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetnu robu, u roku od 15 dana od dana prijema robe.
Potrošač ima pravo da bez troškova i bez obrazloženja odustane od zaključenog ugovora daljinu u roku od 15 dana. Rok za odustajanje počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod.
Da bi realiziovao svoje pravo na odustanak od zaključenog ugovora, potrebno je da Potrošač društvu BRACOM d.o.o. pošalje Izjavu o odustanku od zaključenog ugovora na daljinu putem e-maila na adresu: info@bracom.ba.
Izjava o odustanku od zaključenog ugovora na daljinu mora sadržavati broj narudžbe i fiskalnog računa, naziv i šifru artikla koji se vraća, te broj tekućeg računa na koji će se izvršiti povrat, mora biti potpisana od strane kupca- potrošača. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslana Trgovcu putem e-maila.
Prilikom povrata robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju i originalnoj i neoštećenoj ambalaži, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao Izjavu o odustanku od zaključenog ugovora na daljinu. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Povrat sredstava će se Potrošaču izvršiti nakon prijema proizvoda i to nakon što se utvrdi da je vraćeni proizvod ispravan, neoštećen i da se nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, ili ako se pak proizvode ne nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, odbit će se povrat i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak. Trošak dostave – vraćanja će u tom slučaju iznositi 8 KM sa PDV-om.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema povrata proizvoda od Potrošača.
Povrat sredstava u gotovini nije moguće izvršiti u prostorijama sjedišta društva BRACOM d.o.o. Povrat sredstava se vrši bezgotovinski, na tekući račun Potrošača.
U slučaju odustajanja od zaključenog ugovora na daljinu, Potrošač nadoknađuje trošak vraćanja proizvoda, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Osim navedenog, prihvatanjem Općih uslova poslovanja Krajnji korisnik (kupac/ potrošač) je saglasan da mu se ne izvrši povrat iznosa dostave, jer se radi o realnim troškovima koje je Trgovac imao u vezi sa realizacijom ugovora na daljinu i koji predstavljaju naknadu za izvršenu uslugu dostave – isporuke koja se plaća kurirskoj službi, neovisno o proizvodu i koja je nepovratna.
Krajnji korisnik (kupac/potrošač) ne može odustati od zaključenog ugovora na daljinu u slučaju kada se radi:
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Povrat sredstava se kupcu vraća nakon prijema povrata proizvoda od Potrošača, i to nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, ispravan i da se nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, ali tek nakon prijema povrata proizvoda od strane Potrošača.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u onim slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je Potrošač postupio po proceduri za povrat robe. Povrat sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo da pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@braom.ba najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke i opišete kakav problem imate.
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, te odgovara opisu proizvoda navedenom na web stranici www.bracom.ba. Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (kurirska služba koja obavlja poslove dostave proizvoda).
U slučaju postojanja vidljivog nedostatka na isporučenom proizvodu (robi) Potrošač je dužan obratiti se Trgovcu pismenim putem odmah po prijemu proizvoda/robe, a najkasnije u roku od osam dana od dana preuzimanja (isporuke) proizvoda (robe). Potrošač svoju reklamaciju može izjaviti email-om info@bracom.ba na ili preporučenom poštom na adresu sjedišta Trgovca (BRACOM d.o.o. Alipašina bb, 71000, Sarajevo, BiH). Pismena reklamacija potrošača treba da sadrži podatke Potrošača (ime, prezime, telefon), broj narudžbe i broj fiskalnog računa i obavezan opis eventualnog nedostatka.
Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.
Protekom navedenog roka Kupac/Potrošač gubi svoja prava po osnovu reklamacije.
Kad se poslije isporuke, odnosno prijema robe od strane Kupca/Potrošača pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja (isporuke) stvari (skriveni nedostatak), Kupac/Potrošač je dužan, da o tom nedostatku obavijesti Trgovca u roku od dva mjeseca, računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.
Protekom navedenih rokova Kupac/Potrošač gubi svoja prava po osnovu reklamacije.
Potrošač svoju reklamaciju može izjaviti e-mail-om na info@bracom.ba ili preporučenom poštom na adresu sjedišta Trgovca (BRACOM d.o.o. Alipašina bb, 71000, Sarajevo, BiH). Pismena reklamacija potrošača treba da sadrži podatke Potrošača (ime, prezime, telefon), broj narudžbe i broj fiskalnog računa i obavezan opis eventualnog nedostatka.
Nedostatakom na proizvodu se smatra mana na proizvodu zbog koje on ne ispunjava određena posebna svojstva za koja je namijenjen i nabavljen.
U oba slučaja, (u slučaju postojanja vidljivih i/ili skrivenih nedostataka) Trgovac će Potrošača u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem (zavisno o načinu kako je izjavljena reklamacija), odgovoriti na izjavljenu reklamaciju i obavijestiti Potrošača o daljem postupanju.
U slučaju da se utvrdi da postoji nedostatak na proizvodu (vidljivi/skriveni) i da je u Potrošač Trgovca obavijestio u pismenoj formi i svim prednje traženim podacima, Potrošač ima pravo izbora između jedne od tri opcije:
Potrošač može svoja prava po osnovu reklamacije ostvariti samo ako priloži originalni fiskalni račun za kupljenu robu, te izvrši povrat proizvoda.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti da procjeni opravdanost izjavljene reklamacije, BRACOM d.o.o. će, uz saglasnost Kupca/Potrošača potražiti stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Ako se vještačenjem dokaže nedostatak na proizvodu ili usluzi, troškove vještačenja namiruje trgovac, u suprotnom troškove vještaćenja snosi Kupac/Potrošač. Na osnovu rješenja nadležnog instituta Trgovac će izvršiti dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.
Pravo na reklamaciju ne obuhvata one nedostatke koje se nalaze i nastali su u domeni Kupca/Potrošača, njegovom krivicom, odnosno oni nedostaci koji su posljedica pogrešnog, odnosno nepravilnog rukovanja proizvodom, pogrešnog, odnosno nepravilnog održavanja proizvoda, korištenjem proizvoda suprotno njegovoj namjeni, nepridržavanjem uputa proizvođača, kao i mehanička i fizička oštećenja i propast proizvoda koje je prouzrokovao Kupac/Potrošač, te sve druge okolnosti i situacije usljed kojih je nastao nedostatak, a koji je prouzokovao i/ili je za njih odgovoran Kupac/Potrošač. Također, reklamacija ne obuhvata nedostatke koje su nastali kao posljedica više sile.
Ukoliko je postojanje nedostatka na proizvodu bilo poznato Kupcu/Potrošaču u trenutku zaključenja ugovora, u smislu da je Trgovac naveo da se radi o robi/proizvodu s oštećenjem i/ili nedostatkom i/ili bez originalne ambalaže i/ili sa oštećenom ambalažom i/ili u drugim sličnim slučajevima, Kupac/Potrošač u skladu za Zakonom ne može koristiti svoja prava po osnovu reklamacije.
Novi korisnik?
REGISTRUJ SEPrijavite se na naš newsletter i primajte posebne vijesti i ekskluzivne ponude u vezi sa našim asortimanom proizvoda i usluga.